<3

Har nyss tagit första livmoderhalscanser sprutan som vi alla fick gratis i skolan. Ska jag erkänna så kändes det faktiskt lite. Nu ska jag strax iväg på middagen så ska jag skynda mig ner till stallet så kommer mamma så ska vi hoppa men Bästa KÄRLEKEN Kiro! För blev ingen träning igår för tränaren var sjuk & jag måste hoppa innan söndag för då tävlar jag i Filipstad Lätt:B & Lätt:b+5 = 1m & 1,10m. Ikväll åker jag med till väse & äter räkor å så med familjen<3 

Gårdagen spenderades i stan med mina 2 fina vänner Maja & Lovisa. Åt typ världens godaste nougat tårta & varm oboý till det.. Värt å köpa Oboýen när jag knappt orkade halva.. Men mysigt var de! I stan kollade de på kuddar & prynads saker, man bara hallåååå?! jag kollar hellre kläder om man säger så.. hittade en bikini & en klänning som jag SKAAAA HAA!


Värt att jag har sprungit 1,4 mil på 5 dagar & sedan äter det här.. och nu håller på att bli förkyld så jag inte kan springa mer.. Fuck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0