Början på lovet

Var ett tag sen nu men blev att ganska lyckat på elmia i fredags men var tyvärr väldigt kallt å dåligt väder. 
På lördagen åkte jag & 2 stycken till upp å red och på kvällen stod jag i grillen på killingen för Eddie Nillson spelade.
Snacka om att det var kallt å stå ute å jobba. Menmen igår åkte vi till väse (till vår familj) som har blivit. Och jag övningskörde hela vägen, haha fick lite klagomål över att de gick för sakta å de gick för fort..
Och när vi kom fram blev det grillar å sen över till deras kusiner å fira hon som fyllt år. Sedan blev det film med "bröderna" och deras kusin Rasmus. 
Idag ska vi iväg till deras andra kusin som fyller år å vira henne sen vet jag inte vad som händer. Händer Alltid något för mig, inte ofta det är lugnt i mitt liv inte haha :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0