Drömmen..<3

När jag vaknade i morse ville jag Bara somna om för att kunna fortsätta den underbara drömmen jag hade, men nejnej.. ska upp till stallet nu. Detta var nog den bästa drömmen jag haft. Och jag tänker inte berätta den! ;D
Men det roliga med drömmar är att det kan göra hela ens dag, för man kanske fått träffa personer som man annars inte träffar eller någon man saknar osv osv.. så går man å tänker på det hela dagen!

Kan berätta kort om igår men var inte så intressant men åt mat med Emma, så solade vi, träffade en jag inte träffat på länge å sa hej. Och så sprang jag till stallet 4km, mockade åt 3 hästar och sedan var ute och red i ungefär 45min

Emma igår

En bild på mig, och mitt hår efter färgningen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0