inge sögen..

Inte alls vart sugen på å skriva, vad ska man skriva för vettigt likssom?!
Aja jobbade igår sen blev jag meddragen på fest så är jämt liiite trött nu då.
Idag har vi vart i stan & så fick jag välja mina presenter själv, och ska bli firad av släkten i morgon. 
Satt & pratade med en tjej på festen igår (nämner inge namn) som tyckte om mig, asså som vän. för att hon tyckte att jag var mig själv,skiter i vad andra tycker och så tyckte hon att jag hade perfekt kropp.. så om någon tjej vart elak så är den bara svartsjuk sa hon. Men visst blir man glad när man får höra sånt här!?
Jag blev glad över att hon tyckte om att jag var mig själv & ska fortsätta med de! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0