Lov!

Nu städas det för fullt på Marviken inför lovet i möra! Mitt lov börjar förhoppningsvis med Elmia på fredag hade velat åka på lördag men då jobbar jag med min söta kusin Ida som jag står bredvid på bilden! 
Och har även tänkt att färga mitt hår mörkt eller rött, för misslyckades ganska så stort med att få mitt hår blont så har ungefär 3 olika färger i hövvet just nu! 
Nej nu ska ja fortsätta städa har mycket att fixa, Städa rum, städa dusch, städa stallet, fira Tilde som fyller år idag, så blir nog att grilla ikväll & så. Grattis till henne, Och Grattis till Erica som oxå fyller år idag! 


Jag & Kusin Ida

Grattis Tilde jag hoppas du bjöd på den bilden ;)

Grattis Erica!  döda mig inte för bilden tack..

Kommentarer
Postat av: Erica

jag ska döda dig.

2012-04-05 @ 21:29:56
URL: http://nattstad.se/aqea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0