Pinsamt

Tävlade ju idag & det gick verkligen jätte bra, kom till omhoppning och så.. men tills jag åkte av, heh ja pinsamt dock men jag är GANSKA så van att skämma ut mig om man säger så. La mig i solen och somnade där i en timme när jag kom hem, mitt ansikte ser ut som mitt hår, och mina ben fick en fin färg Äntligen!
Just nu sitter jag å har ätit kladdkaka med grädde och har levande ljus i rummet *Om ni vill anteckna alltså*
Nej men det här med blogg är jag as dålig på om jag ska vara ärlig.
Bjuder även på 3 bilder från igår, och ja är mycket medveten om att ja visar magen.. jag är inte den smalaste.. inte den största.. men jag är jag och tycker alla ska vara stolta över sig själva. Och klart man kan förbättra om man vill. Och jag har växt upp och lärt mig att Jag är mig själv & acepterar någon inte de så är det deras problem :D Haha å stavat fel har ja säkert med nu ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0