Träna träna träna

Min dag lite snabbt:
Svenska Nationella - var fett svårt
Rast i 3 timmar - sprang 4km med Maja
Djurens biologi - plugga till provet
Hopptränade med hästen i över en timme.
Sprang å nu menar ja SPRANG å bytte om & drog å gymmade med Vickan i 40min.
Sedan blev det havregrynsgröt med äpple & kanel på!

Ganska roligt att här på Lillerud ser folk mig som värsta hurt bullen med bra kondition som äter rätt..
De i kil ser mig ungefär som den som är ute å härjar, ligger å fetar mig hela dagarna..

Jag skulle nog se mig som något mitt i mellan jag, för äter cholkad jämt ÄLSKAR DE!
Men äter inte vitt bröd, marmoulad osv.. För att kunna unna mig med Choklad. Och även för man orkar dagen bättre med grovt osv..
Okej förlåt ska inte babbla på om massa tråk!
Kan nämna att jag fyller år i morgon det är roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0