FÖR I HELVETE !

Om jag kunde å fattade hur man gjorde skulle jag lägga upp en feet video & beskriva hur jävla arg jag blir på vissa människor som är så in i helvete omogna & elaka.
Jag var inne på fb & ser en kille som lagt upp en bild , använer den som (Omslagsbild) Och på denna bild ler tjejen jätte stort.. Men det värsta är att hon blivit retad för sina tänder i hela högstadiet & killen som lägger upp den vet det och det är därför han gör det!
Fy fan säger jag bara, så jävla omoget tycker jag. han är desutom 17år.. killarna födda 95 i kil är så otroligt omogna och accepterar heller inte att folk har olika stil, och är olika. Okej inte ALLA 95or men MÅNGA .. 

Ger er denna bilden !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0