Tidsfördriv

Tidsfördriv.. (Och stal frågor från 2 andra bloggar)

Namn:
Sanne Eline Johansson

Ålder: 17

Längd: 1,65

Sko-storlek: 38/39

Född: Karlstad

Bor: Kil

Gör just nu: Sitter å fetar mig med godis å chips med Hampus

Vad är det första du gör när du vaknar? Kollar mobilen & Snoozar om ja har tid till de. 

Vill du ha barn i framtiden? Ja, 2st

Tycker du att du själv är snygg? Ja det händer ju, onödigt å gå runt å tycka man är ful hela tiden.

Har du ett rykte om dig? Haha har jag säkert bor ju i kil så?

Snusar eller röker du? Nej, men prövat snusat 

Har du piercingar eller tatueringar? Tungan, naveln, 5 i öronen 

Gillar du skolan? Skolan är as kul! förutom allt plugg då jag går NA


Vilken är din naturliga hårfärg?
Mörkbrun


Saknar du någon just nu?
Joda


Linkar du din mamma eller pappa?
Min pappa..


Hur lång är du?
165


Hur var du som barn?
Jaa var väl galen typ. hittade på massa hyss & roligheter


Är du i ett förhållande just nu?
Nej!


En bra blogg? http://scandalbeauties.com/bloggar/cathrine?


Senaste personer du fick sms av?
Victoria Lind


Hur många killar har sårat dig?
Ja på riktigt då ärre väl 1 som har de


Är du lycklig just nu?
Ja! :D

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svartsjuk av mig Ibland, tidsoptemist, godisgris.


Vad är du rädd för:
Döden, Spindlar, bli sårad

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min ärlighet

När skrattade du senast: Förut, åt hampus

Vem åkte du bil med sist: Oskar & Niklas

Vem åt du mat med sist: Familjen ( Mamma,Niklas,Oskar) hampus var å greja med bil.

Vem sov du hos sist: Hos Niklas,Hampus,Oskar

Vem sov hos dig sist: tror de va Hampus

Vad ville du, som liten bli när du blev stor:
Veterinär

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 2, opererat in öronen, fått foten i kläm

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag fick hästen över mig, och när jag blir sårad

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min häst mina vänner och de stunder jag varit kär 

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Finns väl några saker men när någon ljugit, svikit, inte trott mig/litat på mig eller lyssnar på mig.

Har du någonsin sportat: Ja, fotboll, innebandy, karate, dans, rider

Någon du ser upp till: När jag träffar någon som jag märker står för den som den är.

Har du varit utomlands någon gång: Ja flera gånger

Vilken plats var finast: var nog paradis ön i Egypten

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej har ja väl inte, men alkohol är väl en drog?

Rökt: Nej aldrig! får en bil om jag inte gört

Snusat: Testat några gånger ja

Druckit: Ja

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska stå för vad han tycker oavsett vad jag tycker, veta vad han vill, vara självsäker men inte för mycket, så ändå ödmjuk och romantisk. Han får inte vara för toffel han måste ju ändå vara manlig, Längre än mig, ingen bonnbränna ;) så ska han jobba med bilen (som han måste ha) på sommarn så får han ta av sig tröjan. brunt hår, bruna ögon, älska mig precis för den jag är.

Finaste komplimang du fått: vet inte men " Jag älskar dig precis för den du är"

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Tyvärr ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja..

Har du någonsin fejkat en orgasm: Nää?

Hur många sex-partners har du haft: tror ärligt talat ingen bryr sig. Och skulle någon väldigt gärna vilja veta så kan den ju fråga mig, (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0