Tack för att du finns!

Tänkte berätta att jag är otroligt glad över att jag hamnade i samma klass som denna filuren! Hon är så otroligt skön, glad å snäll. Och hon är en sån som förstår vad man pratar om å jag förstår henne och det är otroligt gött när man bor på Lillerud som vi båda gör. 
Hon tycker om samma stil och musik som jag å de gör ju att hon förstår likssom.
Ja hon är iallafall värd att nämnas en extra gång tycker ja, men kan lova att hon har sina stunder då jag funderar på vad hon tänker med egentligen.. men jag ska nog inte säga något. ;D
Här har ni några söta bilder på henne Vicoria Lind. var snäll å inte la ut de värsta iaf ;)








Tack för att du finns !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0