Döm mig INTE innan du vet ALLT om mig.

God morgon!
Jag är inte alls på humör just nu, är trött för hamnade i säng väldigt sent & vaknar av telefon jäveln som ringer..
& igår var jag lite sur av mig så sorry ni som var med mig igår kväll.

Nu sticker jag ut å springer, & hämtar upp min cykel på vägen så drar jag vidare till stallet & rider.

Ikväll vill jag nog hitta på något kul, även i morgon kväll för är ju ledig i möra gött!  
 

 My Heels is bigger than your dick
So if i were you, i should shut the fuck up!



jag skulle inte bråka eller säga emot den här om jag var du.


Jag är inte alltid en ängel om du tror det.
Men tro heller inte att jag är den jag vet att DU tror att jag är.




& Snälla du brorsan du kan ju ta reda på hela sanningen innan du ens öppnar munnen är du gullig.
Puss från syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0