Fördriva tiden

1. Vad heter du? Sanne Eline Johansson
2. Hur gammal är du? 17
3. Vart bor du? Kil
4. Hårfärg? Mörkbrun
5. Ögonfärg? bruna
6. Hur lång är du? 165 cm
7. Kär? nej
8. Singel eller upptagen? Singel !!
9. Hur många har du kysst? räknar inte direkt haha 
10. När och vem kysste du senast? var kompis kyss på fyllan me Nickie i helgen haha
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Ja
12. När hade du senast sex och med vem? -
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Lite mer än 1 år
14. Dumpat någon? Ja några gånger ja.. 
15. Blivit dumpad? ja en gång så blev ja de, & vill inte vara med om det igen
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Sociala, omtänksamma, "hårda", mörkhåriga, snälla, roliga, ärliga 
17. Vad har du för mobil? Sony  Ericsson
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra då? Åka utomlands, köpa stor häst osv  
19. Favoritland? ett varmt typ
20. Favoritfärg? -
21. Film?  -
22. Bok? Läser Aldrig! 
23. Killar eller tjejer? killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är ärlig & säger vad jag tycker 
25. Vad gillar du minst med dig själv? att jag kan störa mej på småsaker & blir sur när jag är trött  
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - säger inte en. säger min familj   
27. En person du älskar - mamma
28. En person du hatar - en j*vligt fittig tjej
29. Ut och festa eller myskväll? beror på (:
30. Saknar du någon just nu? Ja Emma Jahnke
31. Vad är det bästa som hänt dig? Hela mitt liv, kan inte klaga på mycket! 
32. Beroende av något? Mina vänner 
33. Ditt livs största misstag? Sårat någon nära 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? räknar man bort familjen/släkten så är det Emma 
35. Har du några tatueringar? Nej inte än, men inte allt för långt kvar till jag är 18 så
36. Piercingar? navelen, tungan
37. Vem är mest lik dig? beror på hur man ser det.. men mamma, pappa, hampus
38. Har du någon förebild? Gäller det framgång osv så farbror, morfar, farmor
39. Vad ska du göra idag? Emma jahnke skulle kommit med hon mådde dåligt så har ingen aning
40. Vad är det värsta du vet? Bli sårad, falska människor,   
41. Vad är det bästa du vet? Lycka, vänner, hästen, familjen, mys, festa, utomlands 
42. Vad åt du senast? yoghurt
43. Vad vill du ha just nu? körkort
44. Vad köpte du senast? mat 
45. Vem är din favorit kändis? Ska jag vara ärlig så är jag inte intresserad av kändisar. dom är väl precis som alla andra 
46. Vilken är din favoritställning? i sängen haha? Det räcker väl med att den ja ligger me vet de kanske
47. Tränar du? Ja med hästen & springer väl ibland
48. När går du och lägger dig? När jag är trött ?
49. Vad är klockan nu? 13.15
50. Är du nöjd med ditt liv? Verkligen, finns inte mycket fel i det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0