Förlåt för bild brist!

God kväll alla som är vakna nu!
Jag har ju som sagt jobbat Fredag & Lördag, det var riktigt kul! På fredagen var det top cats som spelade & lördag var det peter siepen & 250kg kärlek. Härligt att träffa alla fulla goa människor ;)

Idag gick jag upp runt 13.00? så gick jag ut å la mig i solen som för en gångs skull var framme sedan åkte jag & badade med Nickie & 7 killar. Inte var det några att hänga i julgranen inte tyvärr..
Sedan badade jag med Hampus & Jocke en stund med efter det var de hem å tjocka sig med pizza.

I morgon ska jag fixa tid att besikta min Epa så jag kan sälja den så att jag inte behöver oroa mig över att jag har pengarna när jag är 18. Sedan ska jag fixa lite saker & börja packa för på Tisdag flyttar jag tillbaka till skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0