Godnatt!

Godnatt alla!
Ska äntligen sova efter att ha jobbat hela dagen, & varit inne men hästen å tagit spruta.


Testade nyss spåkulan på facebook & där stor det:

Hej Sanne!

Du får en sten i skon som ska påminna dig om att leva i nuet och inte grubbla över det som varit.


Låter bra tycker jag! För ni vet ibland trycker man flera gånger i hopp om att det ska komma en bättre spådom. Men var nöjd men den jag fick ;)




Jag måste sluta vara så godtrogen, Man kan inte lita på alla det är bara så.
Jag har några jag litar fullt på & jag även säger nästan Allt till & en jag säger Allt till<3

Linnéa, Ida,                   Hampus, Emma
Dom visar alltid att dom finns där för mig
Vi får inte glömma Kiro med<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0