Härlig dag ute på ön

Heej!
 Ligger fortfarande kvar i sängen, är lite seg men borde sätta fart för ska ner & städa på killingen & sedan ska jag till stallet sedan hem å fixa mig för att jobba ikväll/natt :)

 Minns inte vilken dag det var men härrom dagen så gick Jag, Emma, Hampus & Jocke ner till fryken på natten, så hoppade jag & Emma i, var faktiskt mycket varmare än vad jag trodde! Men de andra 2 vågade sig inte i. 

 I onsdags kom vi på att vi ville åka ut till morfars ö när det var så fint väder.
 Så Jag, Hampus, Jocke, Ida & Felicia åkte ut.
 Det var nästan helt perfekt! 
 Jocke & Hampus paddlade kanot.. de åkte i. Felicia & ida paddlade.. de åkte oxå i.  Haha det gav ett gott skratt iallafall. Men det var riktigt mysigt med natt bad, prat.
 Hände även saker som var mindre kul men bättre att fokusera på det som var roligt å bra ! :D
 
 Får se om det kommer upp någon bild från då. 

Här är iallafall bilder från ön
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0