Jag har det perfekt!

Jag mår bra, nästan för bra så jag tror att jag har glömt bort verkligheten.
 Kommer det ett hinder eller problem så skiter jag i det eller går en lätt väg & bara lever livet.
 Jag kanske ska inse att det finns folk runt om mig, det är inte bara jag på denna jord.
 Just nu lever jag, har Allt perfekt. Men så fort jag börjar tänka på verkligheten & allvaret så får jag ångest.
Så jag skiter i att tänka på det. Det är väl på så vis jag lever så bra just nu men lär få problem längre fram i livet.
 Jag trasslar ofta till det för mig, skämmer ut mig & hamnar i små problem men jag bara skrattar åt det & fortsätter för jag vet att jag alltid klarar mig undan för det gör jag jämt. 

Vi alla har haft svåra stunder, men vissa problem jag haft har jag bara låtit dom vara & tänkt att det inte var så allvarligt som det egentligen var. Men sedan ungefär ett år tillbaka så efter det så har jag skitit i alla problem & tar även lätt på andras problem för jag tycker de ska skita i det å gå vidare för det har jag gjort, men det är fel de behöver prata ut om det. Alla behöver göra det med sina problem, jag lovar jag vet. Jag har varit med om det själv & hade varit bra om man pratat om det kanske.
men jag skiter i allt &  Och nu mår jag bättre än jag någonsin gjort! Tänker bara frammåt :D
är rädd för att det är för bra

Här är riktigt gamla bilder på mig i olika tider & stunder .  2-5 år gamla


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0