Jag nu, jag inom framtid

Vad enkelt & otroligt skönt det vore att ha en personlig tränare, eller någon som "planerade min dag" med mat & träning.
För en dag för mig just nu är mest slapp, godis, chips, skräpmat.. men rider iallafall!
Har ju varit duktig å köpt kvarg med, men det räcker inte långt.

När jag tänker på träning så tänker jag ofta på Sandra Källhagen för jag vet hur långt hon har kommit & hur duktig hon är & har pratat med henne ganska mycket.
jag tänker att kan hon så kan jag!

Jag borde iallafall ta tag i detta nu om jag får motivationen till det, men lär väl inte hända haha :D

Jag tycker inte om när någon säger att jag har en del å ta i eller något, men vad jag tycker är värre är när någon säger att jag är spinkig?!?! visst om någon säger smal men inte spinkig då känner jag mig som en liten flicka.
 

Det här är det enda jag har att komma med..
haha så jävla stygg, men om några år har jag förhoppningsvis något att jämföra med!






Perfekta kroppar, dock tycker jag att den översta har för liten överkropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0