Linne på killar ?

Tjenare! 
bloggar om allt som hänt i morgon eller övermorgon eller så för jobbar å sånt i morgon.

Men vilket fall.. Som många av er säkert vet så Hatar jag ju när killar har linne!!
Men kom på att det faktiskt kan se bra ut, om det är ett fint linne!!! det sitter bra & killens kropp passar i det.
Typ sådana där lite större linnen vet ni & de måste vara smalre i banden å inte breda.
Och killen måste kunna bära upp linnet, väldigt viktigt!

För er som inte känner mig så har jag väldigt svårt för vissa linnen!

Tjejer hata mig inte nu men
Detta tycker jag Inte är snyggt!


Inte snyggt...


Detta ser bra ut


 Och ni som känner mig kommer bli förvånade nu men den vita tröjan som är på bilden, är ju många som har liknande sånna nu & jag tycker faktiskt att de är fina/snygga å mysiga trotts att det inte är min stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0