röten tjej efter 3 dagar

Hallå sleten tjej här kan jag säga efter 3 dagars..
Ja i fredags så var Nickie här så började vi fixa oss å åt tacos osv, sedan åkte vi Cheva till arvika & vad ska jag säga, det var as kul å mycket fölk men var dock mycker poliser ute. Blev jämt lite för mycket för mig då men haha ska inte klaga ;)  Ingen idé jag skriver ut alla namn för ni alla vet inte vem dom är ändå? 
 
Igår så kom Emma hit & vi fixade oss sedan blev det iväg hem till henne å fick grillat, mys mys.
Senare så drog jag hem för blev så sent men så ringde dom å drog med oss till forshaga. så blev panik för klockan var så mycket så var bara å svepa..
Var att röj där med & lite allvarligare bråk men förväntar man sig annat av fulla idioter.


 
Åeh så här "fin" blir man efter 3 dagar med dålig sömn, för mycket alkohol & dåliga mat vanor de dagar, men ja bjur på´t ;)


Jag just nu rööten.. inte gått utanför dörren ens idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0