En helg jag aldrig glömmer!

Har haft en galen & rolig helg!
I fredags efter skolan åkte jag Emma & Ellinor till Emma & fixade oss inför kvällen då Emma hade 18års fest!
Den var galen & rolig, Jocke åkte före hem till sig så kom jag senare runt 5-6 på morgonen.

Vi var så sletna så vi bestämde oss för en myskväll med pizza & chips framför tv:n hela kvällen.
Men senare kom Hampus as taggad för att dra ut så då blev det ut! 
Den kvällen var helt galen & Hampus han blev så dragen så han inte kunde stå Haha.

Sedan hade jag lovat mamma att städa på killingen i morse så direkt från efterfesten gick vi till killingen & började städa, Jag,Jocke,Hampus & Tobias.
Vi var klara runt tio tiden ungefär så då åkte vi hem & gick å la oss å sov till två på dan för då skulle vi iväg te väse & fira Oskar som fyllde 22 grattis till han! :D

Hampus & Jocke skulle köra mig till Lillerud förut & när vi åkte på stora vägen så bara smäller det, sprutar varmt vatten & bilen blir rökfylld så Hampus ser inte vägen & får köra åt sidan å tvär stanna!
Det var riktigt äckligt! Men så nu blir de boxerade till väse! 

Bilder kommer från helgen!


Ellinor & Jag   haha inge törligt bre rygg jag har!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0