En Arg Sanne!

Min dag har ju typ sugit k*k. nej då men i morse gick jag ut å gick/sprang i ungefär en timme. sen har ja sovit  å slöat hela dagen. Funderar även på att ta mig en tur ut å springa igen. Nu låter jag säkert jätte hurtig men jag har faktiskt även tryckt i mig massa godis idag.. igår.. förrgår..  
HAHA juste skulle göra mat förut...  mos på en potatis å fisk(som var fryst) men den jävla fisken blev ju bara bränd på ytan å inte genonmstekt så mitt upp i allt tog ja den å slängde hela. Så försökte jag med å koka grönsaker & steka sparris till istället. men nej det var ikke gott. så fick bli mos till middag för min del Lyckat sanne Lyckat!

Här har ni 2 gamla bilder då jag var blond.
här hade jag lite mer tråkig stil skulle jag nog kalla det,men hade precis
upptäckt vad som egentligen var snyggt.
men det blonda håret var det inge fel på iaf (:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0