just feel happy

jävla skit! skrev nyss ett inlägg som jag lyckades klicka bort! Aja men nu skriver jag det igen men kanske kortfattat.. Min helg slutade iaf väldigt bra, vi sov i väse inatt å i morse bakade jag kladdkakemuffins åt alla sedan senare åkte jag till lillerur & pratade med massa vänner å folk här om lillerudsfesten som var i fredags. Så nu ligger jag å äter chips å dipp. Blev även väldigt glad i morse när jag såg på fb att jag hade blivit taggad i en bild där min kusin hade målat av mig, jätte roligt å veta att hon vill lägga ner til på mig och bilden var jättefin!<3
Och i lördags kom ÄNTLIGEN min jacka som jag väntat så på..
Och snart ska jag sova och kan ju för övrigt berätta att jag mår toppen & är jätteglad! 

Äntligen min! 

Min otroligt vackra kusin! jag undrar om hon förstår hur vacker hon verkligen är :)
(Bilden tog vi till en vän till henne som även nallen hon håller i skulle till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0