LördagSöndag..


Lördagen tillbringades med emma det var trevligt, inte träffat henne på jätte länge. vi pratade & åt mat trevligtrevligt! Sedan blev jag bjuden på en fest inne i stan men stack ner & jobbade på killingen istället för att få in lite pengar! Slutade jobba vidhalv 12 då drog vi å hämtade mamma å hennes kille i forshaga.



Skönt att vakna på söndagsmorgonen och veta att man inte slösat bara fått in pengar kvällen innan för en gångs skull. Och snön och solen som låg på! 
Vid 3 drog vi till Hampus kusin som fyllde 18år och när vi skulle köra mig till Lillerud efter det så fick jag faktiskt köra! ingen skada skedd än så länge iaf. Och jaa jag bloggar dåligt jag vet men har ett LIV faktiskt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0