Om mig själv

Blev hemma från skolan idag för kände mig inte så bra & vi skulle varit ute i stallet hela dagen och även kört traktor. Så nu tänkte jag berätta lite om mig själv som min vän Emilia tyckte att jag skulle göra.

Jaa mitt hela namn Sanne Eline Johansson är halv dansk då min pappa å hans sida är det. Och jag har nästan ingen kontakt alls med min pappa nu det är väl något vi båda valt kan ja tro. Jag bor inte hemma på veckodagarna för då bor jag på skolan (Lillerud). I bnörjan hade jag rumskompis men insåg sedan att jag måste bo själv så det gör jag nu. På lillerud går jag Naturvetenskap och jag valde att gå det på lillerud därför att där gör man mycket praktiskt. Jag har även med min häst hit, men han(Kiro) tävlar jag fälltävlan och hoppning. 

På helgerna och lov så bor jag självklart hemma (om jag inte har hejgjour i stallet för då bor jag kvar på lillerud)
& då bor jag i kil i ett hus med Mamma & Hennes kille Niklas men de har inte flyttat ihop. Så vi är där ibland också. han har två söner Hampus 19 & Oskar 22. Jag har bra kontakt mer resten av släkten, min morfar har mer varit som en far, och mina kusiner är helt enkelt bäst! Min morfar äger även ö som han byggt stugor på & så för att alla vi bar och barnbarn ska komma dit och umgås. där har han även 2 båtar 1 kajak & 1 kanot! Min mormor är inte tillsammans med min morfar, och mormor är tyvärr halv blind. 

Jag har ingen pojkvän nu och jag söker ingen heller. Trivs väldigt bra själv som de är nu :)
På vintern åker jag snowboard & sommaren tävlar jag med hästen. På mina helger är jag bara ute med mina vänner men ska nu försöka börja jobba lite igen Och nu på min fritid rider jag, försöker träna så mycket som möjligt och så har jag en skötare till min häst som hjälper mig och rida han någon/några dagar i veckan så att jag hinner vara med mina vänner mycket mer. Sedan har jag även en Epa, men tyvärr har det varit endel krångel med den och den står just nu på Nobel. men längtar tills jag får tillbaka den. 
Säg till om det är något mer/annat ni vill läsa om så skriver jag om det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0