Se så de kan bli! ;)

Igår bakade vi semlor efter skolan och så hade jag tänkt att lägga mig i tid för en gångs skull. Men så kom min vän christopher in och frågade om vi skulle åka till Säffle på kaffe hos några vänner så det blev det istället. Där satt de drack grogg de hade "after skii" ?  så fick bli lite sådan istället. 
Och sedan måste jag bara berätta att jag blev väldigt glad igår för både Mormor och Marcus(isäffle) Komenterade att jag blivit smalare, men fick ju även höra av han att brösten blivit mindre & det var väl inte det roligaste att höra!! men kan inte förvänta mig annat när jag gått ner 9kg.. Men har redan bestämt mig sedan länge sedan att jag ska göra Bröstoperation så fort jag blir 18år & sparat pengarna till det. Mamma och några av mina vänner tycker att jag är dum i hövve men ni kan säga vad ni vill för har redan bestämt mig. pöss på re ;D



Bilder från lektionen idag. (Jag & Victoria)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0