Slutat för dagen

Slutade vid halv 4 efter att ha kört traktor ( lyft pallbock & förflyttat engilage bal ) och även grejat i stallet, Nu ska
jag ner & rida kiro sedan ska jag nog till gymmet eller ut & gå, men det märks.
Och kan ju säga att medans jag sitter här & skriver så behöver jag inte ha på musik.. vi har nämligen väldigt lyhört här å tunna väggar, så vibrerar i hyllorna av Pontus basar och musiken hör jag lika bra som att jag hade satt på det själv ;)

"Bild på en gammal traktor vi körde i höstas" 
( Agnes & Tilde )

Kommentarer
Postat av: linnéa nilsson

Tack, ååh vad kul det ser ut att köra traktor!! MÅSTE KOMMA SNART! :D

2012-02-13 @ 17:22:00
URL: http://linneanilsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0