mycket som hänt

Det har hänt mycket sen senast jag bloggade. Igår var vi inne till ATG (hästsjukhus) eller vad man säger med några i klassen och  en häst som fått en spark å det var så illa så vi fick ta bort hästen.  

Idag så har vi bara haft vanliga lektioner, och var ju fettisdagen så vi fick alla en varsin semla på lunchen idag! 
Och hade ju även hoppning idag som gick väldigt bra i slutet, mamma och älskade morfar var där & kollade med. 
Men efter hoppningen så blev det en liten diskussion mellan mig och morfar då han har fått reda på att jag vill operera mig. Han erbjöd sig att han kan sponsra hästen eller att vi hittar på något roligare jag kan göra för pengarna. Men ja sa nej så han skulle inte ge mig pengar när jag fyller år utan ge mig saker istället. Efter hoppningen gick jag iallafall till gymmet det var riktigt gött så nu har jag pluggat lite så ska jag snart försöka sova!

Men då skrev mamma på sms senare:
Vill du verkligen något, så ser du till att det blir av. Oavsett vad andra tycker. har man den inställningen så låt andra tycka vad de vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0