Oförglömlig helg!

Förfest på Halloween med dessa
Polisen kom å då passade jag på å fota. Sedan sa ja till poliserna att ja hade festen under kontroll, jag var ju själv polis ;)
Jag blev sedan körd till säffle på natten.
Å ännu lite mer dragen. sov i säffle.

Sedan upp vid 08.00 för å fixa sig å dra vidare på powermeet i christinehamn. Då var de bara å börja igen halv 9.
Här mådde man som bäst, å gick även runt å försökte kolla på bilar.
Han vi åkte med fick pris för fulaste bilen. & dessa 2 var med i bilen.
Rebecca Hyttring & jag. Börjar bli lagomt slitna, och bara tanken på att vi visste att vi skulle fortsätta hela natten på annat skoj!
Efter detta drog vi till "Nell" å fortsatte drickandet där.

Vi drog på dansband men var inte min grej så blev körd till säffle igen. Till "Gill" där de var massa folk. Och jag träffade även pontus nya tjej för första gången lite jobbigt dock.  Men annars var detta en av de bästa helgerna jag varit med om.

Att kul å vara singel kan jag säga! så singlar sitt inte där å böla över att du är ensam, för det är så otroligt sköj å va singel! 

För jag vet ändå att skaffar jag ett förhållande nu så håller inte det tills jag ska få barn osv osv.. det funkar inte så. Då känner jag att jag är hellre singel. Och blir då inte sårad. Visst kan man sakna mys å så men det kan man få endå ;)
Men visst OM jag blir jätte kär igen så skaffar jag ju förhållande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0