Enstaka dagar man vill ha pojkvän?

LOVAR att det ska komma bilder osv.. å på kläderna jag lovade att visa heh..
Men är fullt upp nu, jobbar på dagarna & i morgon ska vi in med hästen som ska få spruta & resten av kvällen jobbar jag, även torsdag har jag massor för mig, men efter helgen kommer nog massa fina bilder kan man ju hoppas på iallafall!

Aja denna "byxdress" är iallafall ny, & nyklippt KORT hår ...


Dagar som dessa när man är trött efter att man har jobbat osv.. så skulle det inte vara fel om man hade en pöjk  som låg hemma & väntade, någon som håller om en & säger att han älskar en & man kan säga samma sak tillbaka!
Men för det mesta vill jag vara singel men finns vissa dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0