J*vlar så dum..

Jobbar för fullt på vattenfestivalen nu så är aldrig hemma om dagarna.
Åeh är inte jag otroligt snäll om jag lagt mig vid 04.00 & ska gå upp kl 09.00 för att jobba..
När jag får samtal 05.30 om att jag ska möta/hämta dom, så drar med mamma & övningskör ner för att hämta dom.
Haha var så trött så när jag skulle lägga skeden i maskinen så slängde jag den..

Va dum är inte jag då:
Petra- Vi har en upphittad telefon här & har inte hittat ägaren
Jag- Men åeh det är ju bara å ringa till den ?! 
Personalen- .... HA HA

Asså seriöst jag tänkte att man kunde ringa till personen men det var ju vi som hade telefonen.
Men man blir som man umgås sägs de väll ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0