Lista om mig medans jag väntar

Gick upp vid 10 igår, lite skillnad mot igår då jag gick upp vid 19.30 Aldrig sovit så länge i mitt liv..
Gör denna listan bara för att medans jag väntar på Emma så ska vi dra å köpa lite smink :)

UTSEENDE
Hur lång är du? Runt 1,65
Ögonfärg? Ljusbrun
Hårfärg?  Brun med röda nyanser eller något
Stil? Min
Är du nöjd med ditt utseende? Jadå 
Är du mogen? Beror på hur det menas, men skulle nog säga både och ;) 

FRITID
Du har varit på läger? När jag konfirmerades

Du kör handboll/basket? nej!
Du kör fotboll/innebandy? Har gått i båda 
Du är ofta med kompisar? ja

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? Ja
Kyssas? Ja
Prata? Gör jag något annat..? HAHA
Sova? Ja
Gå upp tidigt? oftast
Lyssna på musik? Finns inget bättre  
Vara ensam? nej men gött ibland
Att vara kär? Ja
Vara i skolan? Ja
Kolla på film? Om man är sugen på´t så

KÄRLEK
Är du kär? Nej
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? ja det har jag  
Är du rädd för kärleken?  Ja ibland

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? Nej! får bil
Snusat? Testat några gånger ja  
Däckat? hehe
Tycker du att det är coolt att supa?  Nej?
Kysst en främling? Ja
Gjort ett sugmärke? Ja
Har haft oskyddat sex? Ja
Pussat en tjej? Ja
Har du haft sex med mer än 20 Personer? Nej
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Ja 
Sovit bredvid någon av samma kön? Ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Ja
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? Ja
Vaknat av att du gråter? Ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Faktiskt inte
Slagit någon på skoj? Ja
Blivit slagen på skoj? Ja
Inte sovit på en hel natt? Ja
Varit på sjukhuset? Ja
Sovit i över 12 timmar? Ja
Varit ute en hel natt? Ja
Bråkat med en vän? Ja

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? f anta
Tv/Data? Dator
Blå/Rosa? rosa

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Både Bra & Dåligt
När kramade du någon sist? förrgår
Saknar du någon speciell person? fler jag saknar som är speciella
Har du lätt för att bli kär? Nej
När kysste/hånglade du med någon sist? Några dagar sen   
Är du singel? Ja :D
När fick du senast en komplimang? Igår  

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: nja
Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Hånglat med fler än 50 pers: Räknar inte?
Gjort något riktigt dumt: Ja
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Varit nykter på någon nyårsafton: Ja hoppas jag alla vart när de var mindre ?
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Ja
Skämts över dina föräldrar: Har jag säkert
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja
Tagit droger: nee 
Vilka kläder sover du i: utan/trosor ibland t-shirt
Vad hatar du verkligen: falska människor, bitter fittor, vara sårad  
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:  Nej  
Är du ensam nu: Mamma å Niklas är hemma  
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: Ja

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: Förutom jag så var det Hampus å hans kompis
Såg dig gråta: Var nog hampus, oskar, mamma & niklas
Fick dig att gråta: En kommentar
Smsade dig senast: Emma
Kramade dig: Ellinor

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: Nej! :D
Kramat någon: nej
Pussat någon: nej 
Köpt någonting: Nej (Y)
Sjungit: Ja
Saknat någon: Ja

Oj hade inte behövt göra listan för Emma blev klar fortare än vad jag trodde så nu har jag bråttom istället, Sorry Emma´.. men du är väl van hehe (a) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0