Orkar du läsa så kommer du känna igen dej!

Hallå , varit & jobbat sedan åkte jag till stallet & red Kiro, får se hur det blir resten av dagen.

En sak jag tänkt på är att killar är så komplicerade men ändå så lätta?! (visst ska inte dra alla över en gräns)
Jag har lättare att prata & få bra kontakt med killar än tjejer, men är säkert för att jag är så speciell av mig själv..
Men killar är lite lättare för de säger rakt ut vad de tycker oftast & det är ju hur bra som helst ibland.
Tjejer ska vara så vrånga eller typ en sådan enkel sak som om man visar en ny tröja så säger vi tjejer säkert  att
"jo den var väl fin! :D "  eller något sådant .. Även om de inte tycker det.  Men en kille säger bara att nej det var den inte..
Visst ALLA är INTE så men många. Och jag vet att jag har gjort UNGEFÄR så någon när jag var mindre.
Men sedan så vet man inte riktigt hur killar tänker egentligen!?
Men jag skulle nog påstå att jag tänker hälften hälften jag, men har lättare att förstå vad tjejer menar.
För oss tjejer räcker det med bara en blick så vet vi vad man menar!
Men ger man killar den där blicken så fattar de inget alls ibland -.-"
Tror jag inte är ensam om att känna så? haha.. Vet att DU EMMA C förstår vad jag menar med blickarna iallafall ;)
Trivs väldigt bra runt killar & tjejer som jag verkligen trivs med som låter mig vara mig själv!

Så tänker "du"


Så tänker "jag"


Så tänker "vi"


Så tänker "ni"


Sedan finns det ju oss när vi är tillsammans.. Vi tänker på vårat eget lilla vis ibland tror jag :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja blickarna(A Lovely ;).
Håller verkligen med, eller ja till viss del, vissa killar är heeelt tvärtom!

Du och jag vet du;) fina flickor! <3

2012-07-30 @ 21:15:51
URL: http://ekmamral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0