Röööj!

Hallå! nu har jag tid & ork & berätta lite om min galna måndag.
Jag & Emma blev meddragna ut med massa folk, det var en såå värd kväll, med mycket skratt, roligheter, galenskaper & nattbad! Jäkligt rolig måndag var det, det jag minns iaf ...
Visst var det saker jag Ångrar SÅÅ stort & saker som man små skämms över nu efter åt men det hör till tycker ni inte de?! Då har man något roligt att skratta åt i framtiden, över att man gjort bort sig lite har ingen dött av ;)
vissa saker kunde ju varit ogjort men
Saker man kan tänka på som inte jag tänkte på:

* Sitt inte ner en längre stund å svep massa, det slår till rejält när du ställer dej upp igen
* Tänk INNAN du gör
* Bli inte för full
* Ha en kompis som håller ett öga på dej.
Brukar inte bli förvånad över saker jag gör efterssom att jag är lite små galen men denna gången ah..
Men kul hade vi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0