Drar mig mot sommarjobbet..

Och börjar en halvtimme tidigare idag så att jag slutar vid 14.00 då drar jag direkt till stallet för att göra i ordning Kiro så ska jag tävla så ska vara på ridskolan med han runt 4 :)
Jag ska även använda min nya tävlingsskjorta som jag köpte igår, visar bilder på allt jag köpt när jag har tid eftersom att jag tävlar hela helgen. Och vi missade ju 6 timmar sommarjobb på fredagen då det var midsommar så då tyckte "tanterna" på ridskolan att jag skulle jobba mellan mina tävlingar & starter ?!?! Jo men det orkar man nog menar jag hahaha :S 

Bilder frånb förra årets ponny meeting


Bild från ponny meetingen för ungefär 3 år sedan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0