Hallå & Tack för att ni är kvar :D

Hallå!
Är jätte förvånad över att så många fortfarande läser min blogg? Har inte varit vid datorn något alls nästan så har inte skrivit något.
Men min midsommar var toppen! Fast den började med att min bror Hampus vände mig upp & ner i en vatten balja typ så mobilen följde med ner men den funkade dagen efter (Y)

Färgade även håret i torsdags å erkänner att jag ångrar mig lite.. menmen blir nog bra :)
Idag tog jag mig en tur till ridskolans utebana för de har hinder uppe så provade de "läskiga" så att han klarar de galant på tävlingen till helgen!

Här har vi bild på mig & bröderna när vi är ute & rider.. Kan lova att jag aldrig skrattat så länge i hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0