Snygg!

Hallåhallå!
Flyttat hem nästan alla saker från skolan idag så håller på att rensar bland kläderna så allt ska få plats men går inte så bra för de som vart för litet kan jag ha igen.. Hittade ROSA BYXOR!?! som jag funderar på att göra till shorts med(y)
Fick även nyss en tanke på att färga håret mörkbrunt igen? Men ja vet inte..

Och föresten snälla ni som totalredigerar era bilder sluta upp med det, eller visst ni gör som ni vill men törligt när man träffar er i verkligheten då. Nu menar jag de som fixar hela ansiktet perfekt osv ah ni fattar..

Btw vet ni vem Jessica Laurén är? Enligt mig så är hon äckligt snygg & har sjukt skön stil. Och kan inte annat än att älska hennes läppar.. Här har ni bilder på henne se å njut!






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hoppas du haft en bra dag!:)

Svar: Det har jag tack! :)
Sanne Johansson

2012-06-08 @ 20:42:14
URL: http://rebriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0