Helg jour

Sitter här på lillerud & mår verkligen toppen & är glad för den jag blivit efter allt som hänt!
Jag, Eveline & Mikaela har helgjour så vi bor kvar på skolan över helgen. Ganska mysigt ändå faktiskt, eveline har med sin kille & min käre vän maja är här också. Så lagade vi lite mat förut maja gjorde sig soppa och jag gjorde mig potatis gratäng med revbenspjell ;) säger bara TACK mamma (a)

Så här ser en dag ut när man har helgjour:

06.00 ge hö mat vatten
07.45 sätta på täcken på alla hästar & ta ut dom
..... mocka åt alla som vill det
12.00 ge lunch
16.00-17-30 ta in alla hästar ta av täcken ge eftermiddags mat
21.00 ge alla hästar hö mat vatten...


Jag kommer alltid att vara jag.. men har förändrats " utvecklats "  i mitt sätt att tänka.
Det som hände gjorde mig till en bättre människa & mår väldigt bra & är bara så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0