Jag vill vara jag!

Så här känner jag mig just nu typ..
Visst ett döö tråkigt inlägg menmen. Att jag tänker på allt dåligt jag gjort & allt bra, allt jag kan göra, allt jag inte kan göra, Allt jag kunde gjort annorlunda, saker som jag gjorde bra. Ser mig själv på fler sätt. Men just nu känner jag mig inte så himla duktig. haha! Är nog inte guds barn direkt men jag älskar mig själv för den jag är ändå! men önskar att jag tänkte innan jag gjorde saker ibland.. Är inte direkt det barnbarn som är perfekt enligt en man jag ser upp väldigt mycket till.. Morfar<3 Men jag tänker inte vara den han vill att jag ska vara, jag vill inte vara en i mängden.. en bland alla andra.. den som folk ser som vem som helst. Ett ansikte som ingen kommer ihåg.  Jag vill vara jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0