Lycklig!

Tänkte bara säga att jag mår så otroligt bra & är bara så glad!
Jag har världens Bästa Familj, vänner, häst. Men mindre bra betyg i matten just nu men hör inte till saken :D
Annars går det bra med allt just nu måste jag nog säga, finns även en som gör mig lite extra glad (a)
Jag är så otroligt glad över att jag har hamnat i den skola & klass som jag gjorde. Jag har fått riktigt fina vänner som alltid finns där!  Vill tacka Victoria för att hon finns bara för att hon är så himla bra :D
Älskar att jag är jag!
Bjuder på denna bilden på Victoria!

Hon är nog en av de få som förstår mig tror ja :)

Tycker det är mycket snack om kroppen till sommaren 2012.. Alla bantar,tränar gärnet, svälter sig osv..
Mitt mål är endast att få tillbaka fina platta magen you know ;)
Och så mår jag för övrigt väldigt bra av att träna i längden.
Slänger in den här bilden bara för att försöka vara lika biffig och vältränad som alla andra som lägger upp på fb ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0