Helg i bilder.

Min helg var riktigt bra! Kom hem & lagade mat åt mig själv som fick bli lax, är att duktig på att laga ibland hehe..
Sedan blev jag meddragen ut & var nog en av de roligare kvällar jag varit med om måste  jag säga, gatorna var fyllda! Och hamnade i lite olika bilar här å där. På lördagen tog jag en promedad på 40min behövligt! & Började jobba kl 14.00 å slutade 20.00 Då blev jag meddragen ut igen & trägffade roligt folk mer behöver vi inte gå in på de.. 
Söndag var vädret toppen! även fast jag sov en del.. Så gick vi ut & grillade i fina vädret och tvättade lite motorcyklar. ;)
Blev inga vofflor för min del igår heller så jag ska snart gå iväg & göra det med victoria, mums!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0