Går inte alltid som man vill

Hallå fina ni! :) 
Idag har vi varit på naturum (ligger på mariebergsskogen) & så var vi även i skogen & vid vattnet å skulle kolla efter fjur typ. Det är det enda vi gjorde i skolan jag klagar inte! 

Hoppträningen idag gick väl inte så bra han var pigg som aset.. Och så ska jag ju tävla på Fredag med känns ju toppen! Men ska stryka mig i Lätt:A  för hoppningen är på gräs & det ska regna så för er som inte vet så blir det halkigt & han har inga bakskor. 



Vill även nämna att denna tjejen har och är en jätte söt och snäll tjej som jag känt sedan liten men inte har så bra kontakt med men tycker ni ska kolla in hennes blogg! Hon är lika gammal som jag & bor i lägenhet med sin kille, riktigt modigt tycker jag!  Hon har kloka ord att säga tycker jag så kika in! 
http://ellinorja.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0