Perfekt kväll!<3

Hallå!
Nu försöker jag en sista gång med att göra ett inlägg, min käre bror har nämligen lyckats stänga ner datorn några gånger  efter han kollat fb när jag hållit på å skriva..

I fredags sov jag utomhus under bar himmel med levande ljus bredvid mig om ni ville veta.. 

Men Gårdagen var helt jävla perfekt! 
Solade ungefär hela dagen & putsade sakerna inför tävlingen idag & senare så ringde några vänner så drog dit & pratade lite medans de små drack lite. Sedan ville Hampus,Johan,Dan & en tjej som körde ha med mig till Sunne på Kolsnäs för det var Lasse Stefanz & det tackade jag ju INTE nej till!
Kvällen var as rolig & träffade på massa roligt folk dansade massor, Och jag undrar varför jag inte tog numret av en utav dom.. Aja så kan de va :D 

Och btw så har jag kommit på att jag INTE tycker om norskar.. kan berätta varför i ett annat inlägg om jag minns.
Tävlingen idag gick Jätte bra i första klassen dock ett stopp men var ju mitt fel så är jätte nöjd! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0