Sommar

Hallu!
Gårdagen börjades med att jag tog en springtur på 4km innan skolan, sedan stod vi ute å målade brädor hela dagen ute i fina vädret, klagar inte på skolan iaf!
Efter skolan tog jag en ridtur på kiro & han ömmade inte alls mycket vilket känns otroligt bra!
Blev även en massa solning där i mellan & sedan drog ja & lovisa till stan, åt glass på CALI (stavning)
För er som inte gjort de GÖR DE!!
Fick med mig sololja hem så nu ska det stekas kan ja lova ;D

Idag vet jag inte vad som händer, blir väl te stallet å plugga matte, sola mjaa sånt kul.. :)

Dessa 4 bilder är tagna för ungefär 2 år sedan, de 3 nedre är från Apertin tagna med min systemkamera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0