Glad tjej!

har inte lagt ut epan på blocket än & är några som vill köpa den redan!
Jag är helt överlycklig, visst vi säljer den ganska så mycket billigare än vad jag vill sälja den för därför att vi känner dom osv. Men ska bli så otroligt skönt att äntligen få dom pengarna. Mamma ska dock ha 12 tusen av de pengarna för jag lånat de av henne menmen. Sedan är det bara 6-11 tusen kvar jag behöver, det lär jag väl klara av att spara in på ett halv år?!
Inget mer shoppande, supande, roligheter, godis, bussåking för mig inte!

Hoppas bara de vill ha den nu!

Haha fick några vänförfrågningar till förut så kollade hur många ja hade så var de uppe i 90st va fan hur många av dom känner jag då ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0