Jag är lite speciell, inte som alla andra

Dessa bilder beskriver mitt humör ganska så bra nu:
Glad å galen
mysig.. är ju fredag 
vad vore mys utan en fet godispåse! (den brukar dock inte bli så stor för tar oftast en godis av varje sort jag vill ha. haha det är för att jag gillar så mycket olika godis så funkar inte annars)
Taggad på träning är jag med, fy f*n vad han körde med oss på idrotten idag!

Den här bilden i mitten beskriver mig ganska så bra om hur jag är i verkligheten.
Den sidan visas speciellt i Emmas sällskap då är jag som "värst" ;)




Kommentarer
Postat av: Bv

Jo tack ja vet! Hahah!!<3

Svar: puss på dig! <3
Sanne Johansson

2012-11-16 @ 14:14:25
URL: http://ekmamral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0