Love you Kiro! <3

Ville berätta att jag ska skaffa en fodervärd till min häst (en som tar hand om han) fast jag ska rida han ca 2ggr i veckan. Ni som har häst kanske tror att ja är dum i huvet nu men så är det. Jag försöker att inte tänka på hur jobbigt det är att någon annan ska få göra det men behöver tid att ta hand om mig själv, ska börja träna på ett gym & må bra, få den kropp jag vill ha!
Vi ska ju ha kvar Kiro tills han blir gammal & måste bort. Och detta gäller bara i några månader för ska tävla på han till hösten/sommaren. Mina sista tävlingar med han tyvärr för sedan är jag för gammal :(

Men det jag tänker sattsa på ett tag nu fram över är träning så att jag får göra något annat ett litet tag :)





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0