Rastlös

BLANDAT
Vill du ändra ditt namn: Nej!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag firades med Linnéa & underbara vänner
Vilken tid vaknade du idag: 05.50
Vad gjorde du igår runt midnatt: Lyssnade på musik & skrev sms
Någonting som du längtar till: Utomlands, 18års dagen, onsdag
Senaste gången du träffade din pappa: Flera veckor sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns mycket man ångrar men lärt sig av sina misstag.
Vad gör dig irriterad just nu: Folk som inte kan bete sig
Vad gillar du gällande dig själv: Min galna personlighet, envishet, håret ibland 
Vad gillar du inte gällande dig själv: Min svartsjuka

DIN FÖRSTA

Piercing: Naveln var första 
Tatuering: Har ingen Än
Bästa vän: Johanna eller Nora
Sport: allra första var ridningen 
Förälskelse: var 28/8 2010 & varade i över ett år
Alkohol du drack: öl

RANDOM
Äldsta personen du kysst? vet inte åldern 
Hur många har du varit riktigt kär i? en
Vad tycker du om kärlek? Underbart så länge det är lycklig kärlek
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Joda
Har du svårt för att bli kär? Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? Söndags
Ångrar du det? Nej
När fick du senast en komplimang? Igår

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: när jag blev sövd så
Hånglat med fler än 50 pers: räknar inte
Gjort något riktigt dumt? Ja tyvärr
Gjort något du verkligen ångrar? Ja 
Åkt ambulans? Nej
Blivit polisanmäld? Nej
Polisanmält någon? Ja
Skämts över dina föräldrar? har jag nog 
Över dig själv? Skämmer ut mig jämt haha
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Droger? kan jag inte påstå
Dricker du? jaa
Vilka kläder sover du i? Beror på vem jag sover med 
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej
Är du ensam nu? Just nu ja
Vill du gifta dig? ett måste
Vill du ha barn? Ja det är klart

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Sängen hemma var Hampus & Jocke, Sängen på lillerud var Emma
Du fick ett SMS av: Fredrik
Såg dig gråta? Mamma
Fick dig att gråta? Dåligt samvete & dålig dag
Du delade en cigg med? Usch! Aldrig rökt! blää..
Du gick på bio med? Mamma & Niklas :)
Skällde på dig? Oj vet inte men morfar lite över att jag hoppade av Naturvetenskapen...
Du kysste? de va jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0