Saker ni kanske inte visste om mig..

* Jag somnar lätt när jag sover med någon för jag känner mig trygg
(fråga mina vänner, de tycker inte om att se på film med mig ;) )

* Jag tycker det är finare när tjejer har uppsatt hår 

* Jag är rädd för att bli fet

* Jag tror absolut inte på gud

* Jag har en nära vän som är född på samma dag som jag

* Jag äter aldrig vitt bröd i skolan

* Jag pratar extremt mycket

* Jag har ALLTID tur i oturen!

* Jag har gått i karate

* älskar kyssar på halsen

* Jag är tidsoptemist, folk får jämt vänta på mig

* har spelat piano

* Jag älskar spontana händelser 

* jag är shoppaholic

* skämmer alltid ut mig

* jag är ensambarn men har 2st "plast bröder"

* jag älskar mat 

* Min fars sida är danska

* det är få personer jag litar på 

* är väldigt öppen person 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0