Det värsta jag vet!

Går man in i ett förhållande gör man det ju för att man älskar varandra & det är bara varandra man vill ha, Och den vill man ha för sig själv, dela minnen med osv.. Å Inte dela sin partner med Någon Annan!
Men vissa verkar ju inte förstå det där med att är man tillsammans med någon & "älskar den" så finns hon/han alltid där för en men man själv kan gå å göra vad man vill bakom ryggen på han/hon.

Klarar man av att vara otrogen mot sin partner så är man inte kär
Och även om man nu inte skulle vara kär längre så är det så sjukt elakt & göra något sådant.
Jag skulle bli så sjukt sårad om min partner skulle göra så mot mig, det har hänt men ja visste inget förens ett halv år efter ja gjort slut så. 
Jag vet huuur många som helst som varit otrogna mot sina tjejer! även några som vart de mot sina killar.
Jag har svårt att lita på den andra på grund av allt jag ser... men om det är äkta kärlek & man älskar varandra så har man tillit till varandra & vet om att den inte gör något för det är bara varandra man vill ha!

Jag vet folk som säger att "det hon/han inte vet lider den inte av"
 Så jävla patetiskt att säga så i ett förhållande!

Skulle jag själv vara i ett förhållande å det är jag antagligen om jag älskar personen så skulle jag aldrig någonsin vara otrogen! Jag är ju tillsammans med han för att jag jag älskar han & ingen annan. Och det är bara han som jag vill ha &  skapa framtid, dela minnen med.


Jag skulle aldrig vara otrogen i ett förhållande!

rädd för att bli sårad.


Blev ett så seriöst inlägg så här har ni ;D



 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0