Hah du är att du :)

Jaa just nu håller jag på att städar inför lovet som inte är allt för kul..
Igår var jag & Eveline till stan & köpte bara det som behövdes fast ville köpa godis med men Jocke sa typ:
-Varför ska du köpa det vi ska ju hem å göra pizza?!?!?!
-Men jag kanske vill ha godis?
-Men köp ditt jävla godis då!

Ja ni kan ju gissa vem som satt som en höök i min godispåse på kvällen sen!
Men jag visste att det skulle bli så, så jag köpte mycket godis för en gång skull, jag tänker att ibland även om du inte tror det ;)

Fick låna en tröja med eftersom att det var så kallt i morse  (a

HaHa juste vi såg på en film som handalde om 2st som var KK.
Och så säger dom något i stil med att "jag är ju bara här för att ligga" typ

Så Jockes kommentar:
Va fan gör du här då?
Jag: Ja det undrar jag med.

Haha vi är så trevliga mot varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0